close

我皮膚一直都容易敏感...

我之前用clinique既產品, 皮膚都會泛紅! 

而我今次要介紹既係Nuxe :

NUXE之由來NUXE創立於1957年,由巴黎一位對天然護膚療法充滿熱誠的藥劑師兼芳療及植物療法專家研製出來。NUXE全線產品的質地柔滑細膩,氣味芳香獨特,能夠令心靈愉快舒暢,為您帶來前所未有的護膚新體驗。
 
NUXE係以「植物療法」Phytotherapy、「芳香療法」Aromatherapy為兩大基礎,而一直選用最優質、天然的材料,再結合現代化的科技,研製出最緊貼護膚潮流、成分最為溫和的護膚產品。
NUXE成功屹立係美容界超過40年,成績斐然!
 
其實一直都受到一班荷里活明星、名模追捧,
當中有國際巨星如珍妮佛羅培茲(Jennifer Lopez)、琦溫斯莉(Kate Winslet)、奧瑪花曼(Uma Thurman)、麗芙•泰勒(Liv Tyler)、珍妮花安妮絲頓(Jennifer Aniston)、尊尼特普(Johnny Depp)、凱莉米洛(Kylie Minogue)、姫摩絲(Kate Moss)等等....
佢地都係NUXE護膚品的長期擁躉。
 
 
而我就用當中佢既玫瑰花瓣柔膚水 Gentle Toning Lotion
最好既地方係佢不含酒精... 對於好似我皮薄既人係一個好好既選擇!!
佢有淡淡既花香, 
 
 

Nuxe 既玫瑰花瓣柔膚水不單止可以做到保濕, 而且又可以幫手潔膚.... 
用左1個星期多d, 我發現d皮膚係明顯冇咁暗啞...因為玫瑰係可以幫助美白

 

同埋上粉係貼服左嫁!
 
真心推介一試, 係sasa就可以買到嫁啦: )

 

 
arrow
arrow

    Helen150 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()